چی اومد، سر من که قول داده بودم دیگه برنگردم
که امشب دوباره به یاد چشات گریه کردم
که انگار تمومی نداره دیگه بی تو دردم
یه امشب، چی میشه سرم رو روی شونه ی تو بِزارَم
سرم رو دیگه از روی شونه هات برندارم
یه جوری بخوابم که یادم بره روزگارم ...
♥</a> نوشته شده در دوشنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت 13:24 توسط ساربون:
علامت سواله برام این نبودنت...ما را در سایت علامت سواله برام این نبودنت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118