یه روز قبل اینکه برگردم ایران .تو فاصله ۵ کیومتری هتل یه کافه بود به پیشنهاد مولنی رفتم اونجا .خیلی برام جالب بود فقط مخصوص کسای بود که عشق واقعی را تجربه کرده بودن .تو چهره هر کس نگاه میکردی انگاری یه چیزی تو نکاهشون بود که واست تازگی داشت نمیدونم شاید رفتنم درست ترین کاری بود که باید انجام میدادم ولی علامت سواله برام این نبودنت...
ما را در سایت علامت سواله برام این نبودنت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: يکشنبه 25 فروردين 1398 ساعت: 1:36